Jakob i Valby

Jakobs logbog på www - Jakob's weblog - diario güeb de Jakobo

22 november 2006

2. årlige "tak din første kommentator dag"

Tak til Line, du er den første, der har kommenteret på min blog! Og tak for din kommentar forleden.

Svar på dine spørgsmål:

Ja, jeg kommenterer af og til på debatten hos Neil Kramer. Han skriver godt og har nogle interessante pointer.

Hjemmelavet termokaffe kan slet ikke sammenlignes med espresso fra en maskine til 50.000 kr., som betjenes af en prof. Og hvor skal jeg sidde og drikke medbragt kaffe? Næ, jeg vil gerne betale lidt for god kaffe, økologisk juice og hjemmelavet chokoladecroissant. Så kan jeg sludre med Mikkel og Anni (indehaverne af Gangbar) og de forskellige kunder, der kommer forbi. Men jeg har da købt en pose kaffe, som blev ristet derhenne. Så jeg kan da godt selv lave en hæderlig kop, når jeg er hjemme.

1 Comments:

At 24/11/06 00:19, Anonymous Neil said...

I'll FedEx you some turkey!

 

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home