Jakob i Valby

Jakobs logbog på www - Jakob's weblog - diario güeb de Jakobo

24 oktober 2006

Ny musik

Fik denne skive af kunstneren. Den er udgivet på eget pladeselskab og sælges via hans egen webside.

Originalen har jeg givet til gårdmanden. Og så gav pladeselskabsmanden mig lov til at lave en kopi til en musikinteresseret damespiller fra volleyklubben. Begge har givet fine anmeldelser, som jeg kun kan tilslutte mig.

Musikken er meget fængende efter nogle få gennemlytninger. Og teksterne er vedkommende og tankevækkende.

Har også investeret i Nephews nye. Er i gang med anden gennemlytning. Den håber jeg også bliver et hit. Og at de fortsat kan styre succes'en. Samtidig røg Jet med i posen. De har fået noget mere Beatles-lydende over sig. Det klarer de ganske udmærket.

0 Comments:

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home