Jakob i Valby

Jakobs logbog på www - Jakob's weblog - diario güeb de Jakobo

01 oktober 2006

Hvor er det befriende at tabe... af og til

Okay, Brøndby taber i Parken, det er statistisk set ikke så sjælden en begivenhed. Men de gør det på ærefuld vis, og dwer går ingen skår af min dedikation for klubben og holdet af dén grund. Måske er jeg ikke den mest sofistikerede taoist (folk tror altid man siger terrorist, jeg skylder meget til Søren Vad Møller: Enegang på dette punkt), men ingen yin uden yang, og ingen glæde over sejre uden skuffelser over nederlag. Nogen vil nok sige "efterrationalisering" og dét er det da osse. Klart, at jeg hellere ville ha' haft, at vi vandt inde i Parken Sport and Entertanment. Men jeg har andre ting at glæde mig over end et skaldet fodboldresultat.

Jeg har osse svigtet min mormor i dag, som sad og ventede på mig, og jeg glemte tiden, fordi jeg hyggede mig i gården med de andre beboere (heraf én på 81, så sig ikke, at jeg svigter de gamle i samfundet).

0 Comments:

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home