Jakob i Valby

Jakobs logbog på www - Jakob's weblog - diario güeb de Jakobo

23 oktober 2006

Halloween i Tivoli

Fredag gik jeg i Tivoli. Jeg kom bare lige forbi på vej hjem fra arbejde. Så, at der var åbent og købte en billet. Blev grebet af Halloween-djævlen og gik rundt lidt tid og sagde BØH til bøvede feriegæster. Viel Spasz! Men det blir man jo tørstig af, så jeg satte mig ind på Wakamama. Spøjst koncept. Tjenerne er i rødt, gruppeførerne er i kaki og managerne er i sorte t-shirts. Sørgede selvfølgelig for at få den sødeste tjener... Tak Sara! Det hjælper lidt på appetitten - især når man lige har mistet, hvad man troede var en ven. Og så ku' jeg gå lige ud til bussen og køre hjem til Valby, hvor slænget sad ude i gården med Ripasso og sjove historier. Tak slæng!

0 Comments:

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home