Jakob i Valby

Jakobs logbog på www - Jakob's weblog - diario güeb de Jakobo

24 september 2006

Volley-weekend

Lørdag: to kampe i kvbk's (Københavns Volley Ball Kreds) mixturnering som hjælper til vores samarbejdspartner Dynamo.

Desværre havde jeg læst forkert og troede, det var Bavnehøjhallen, men det var Bellahøjhallen, hvor jeg aldrig havde været, så der måtte jeg lige ta' en slæde. Dem var der ikke mange af på gaden kl 14.15, så det tog en rum tid, inden jeg kom frem. så jeg ku' lige nå et se holdet tabe 2. sæt i første kamp mod Grøndal.

Til gengæld var vi alle klar til 2. kamp, hvor vi mødte min gamle klub, VLI (Veterinær- og Landbohøjskolens Idrætsforening). de stillede med et hold af håbløse begyndere, som udsatte os for farer under opvarmningen, fordi de ikke vidste, at man ikke ruller bolde under modspillere, mens de er ved at smash-opvarme. De fik vist ca. 25-8, 25-10, men deres point kom kun fordi vi lavede en smule servefejl og nogle gange snorksov, fordi det helt klart var en nem sejr.

Søndag: Mere interessant DGI-mixstævne. Vi plejer at spille i B-rækken, men denne gang var A og B slået sammen, så vi lagde ud med to kampe mod A-hold. Vi måtte låne spillere til hver kamp, især fordi vi kun havde én dame, og der skal være to på banen, hvis man skal spille seks. men vi tog da et sæt fra VAGS 2 (Volley-alliancen Greve Solrød). med fin coaching og hjælp fra drengene og pigerne fra Himmelev. Ishøj 2, Diracs onde ånd, var også en tre-sætter, som vi sku' ha vundet. men endelg mødte vi de ringere B-hold. Sengeløse og Osted og gav dem Valby/Vesterbro-bank. Ikke så meget som de havde fortjent, for de havde også lånt hist og pist, men alt i alt et positivt stævne for Dirac mix.

1 Comments:

At 25/9/06 09:07, Anonymous Anonym said...

Skide dejlig week-end.

Men den næste kommer selvfølgelig til at overgå den!

Vi ses i øvrigt torsdag kl. 12.30.

Hilsen

Mad

 

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home