Jakob i Valby

Jakobs logbog på www - Jakob's weblog - diario güeb de Jakobo

17 september 2006

Studenterhuset lørdag aften

Var til koncert i Studenterhuset med Cherry Overdrive og Screamin' Eric.
Begge bands leverede hver sit solide sæt. Cherry Overdrive er det længe siden, jeg har hørt, og de trykkede den virkelig af, de fire piger. Screamin' hører jeg jo jævnligt, men jeg synes de var på toppen denne aften.

Sparede penge ved ikke at være i stand til at praje en hyrevogn. jeg ligner åbenbart en skurk. Så det blev til første tog fra Kbh. H lidt i 6.

Har ændret opsætningen, så man ikke længere selv skal oprette en blog for at poste kommentarer. Og fundet ud af at jeg skal rydde cachen hver gang jeg opdaterer, ellers kommer de nye indlæg ikke frem på skærmen. Så det skal eventuelle læsere af denne blog nok også gøre, jeg ved det ikke.

0 Comments:

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home